Ambasadorji znamke Mercedes-Benz za »najboljše ali nič«

Ambasadorji znamke Mercedes-Benz za »najboljše ali nič«

8. 1. 2019
|

Blagovna znamka Mercedes-Benz je že dolgo sinonim vrhunskosti in prestiža. Biti ambasador znamke Mercedes-Benz ni kar tako. Podjetje Autocommerce pri izboru ambasadorja znamke Mercedes-Benz vedno išče posameznika z izjemnim značajem, ki predstavlja in živi vrednote, ki jim omenjena znamka sledi.

 

Vrhunskost, oblikovna dovršenost in prestiž na eni strani, maksimalno udobje z mislijo na okolje, zanesljivost in optimalna varnost na drugi strani. To so značilnosti, s katerimi bo Mercedes-Benz še naprej upravičeno potrjeval vlogo avtomobilskega velikana. In to so lastnosti vseh posameznikov, ki predstavljajo blagovno znamko Mercedes-Benz. Velika imena športnega in ostalega sveta, za katerimi stojijo uspešne zgodbe in predano delo, njihove vrednote, zaradi katerih jih je znamka izbrala za svoje ambasadorje, sledijo življenjskemu vodilu »The best or nothing!« (»Najboljše ali nič!«) – temu, kar velja tudi za vse avtomobile znamke Mercedes-Benz. Tako ostali ambasadorji kot tudi športniki, ki so z vrhunskimi rezultati, predanostjo športu in izjemnim značajem prepričali vodstvo podjetja, so ponosni na svoje poslanstvo. Večina med njimi je vozila Mercedes-Benz, še preden so bili izbrani, zato iskreno in pristno živijo svoje »življenje« ambasadorja. Med svetovnimi ambasadorji so se znašli le najboljši igralci tenisa vseh časov, kot so Roger Federer (Švica), Novak Djokovic (Srbija), Boris Becker (Nemčija) in tenisačica Li Na (Kitajska), med golfisti so to Rickie Fowler (ZDA), Bernhard Langer (Nemčija), Jon Rahm (Španija), Louis Oosthuizen (JAR) in Haotong Li (Kitajska).

Slovenski ambasadorji kot dokaz vrhunskosti znamke Mercedes-Benz izbira tudi ambasadorje na lokalni ravni. Od začetka izbora pa do danes so znamko navdušili trije Slovenci. In kdo so ti slovenski posamezniki, ki so prepričali s svojimi uspehi, svojo brezkompromisno predanostjo, Ambasadorji znamke Mercedes-Benz za »najboljše ali nič« Blagovna znamka Mercedes-Benz je že dolgo sinonim vrhunskosti in prestiža. Biti ambasador znamke Mercedes-Benz ni kar tako. Podjetje Autocommerce pri izboru ambasadorja znamke Mercedes-Benz vedno išče posameznika z izjemnim značajem, ki predstavlja in živi vrednote, ki jim omenjena znamka sledi.

 

»Izbira ambasadorjev je dolgotrajen proces, ki poteka usklajeno z usmeritvami našega principala Daimler AG,« je pojasnila Mojca Esih Lah, ki skrbi za odnose z javnostmi pri podjetju Autocommerce, uradnem zastopniku znamk Mercedes-Benz in smart v Sloveniji. »Iščemo posameznike, ki živijo vrednote, skupne znamki Mercedes-Benz. V Sloveniji sodelujemo s tremi ambasadorji: Katarino Čas, uveljavljeno filmsko igralko, ki je za Tomažem Kavčičem, vrhunskim chefom in lastnikom Gostilne pri Lojzetu na Zemonu, in Anžetom Kopitarjem, vrhunskim hokejskim igralcem, postala tretja ambasadorka in prva ženska v vrsti moških predstavnikov.« Prvi izmed ambasadorjev znamke Mercedes-Benz pri nas je dobra tri leta nazaj postal Tomaž Kavčič – zvezda kulinarike pri nas in eden najboljših slovenskih kuharskih mojstrov, ki so ga stanovski kolegi pred kratkim uvrstili med sto najboljših kuharjev na svetu. Prepričal in navdušil je z imenitnimi stvaritvami v kuhinji, ki jih ustvarja v pravljični kulisi dvorca Zemono, kjer domuje njegova Gostilna pri Lojzetu, z dobrim okusom, uspešno poslovno zgodbo in tudi športno naravo, saj kot nekdanji dirkač relija veliko potuje z avtom, zato potrebuje varen in udoben avto. »Umetniku za štedilnikom«, kot mu pogosto pravijo, in začetniku »slow fooda« pri nas se je dve leti za tem pridružil še naš najboljši hokejski igralec

Anže Kopitar. Kot pravijo pri slovenskem uvozniku znamke Mercedesa-Benza, so se za Anžeta Kopitarja, prvega slovenskega hokejista v ligi NHL, odločili, ker s svojim predanim delom, vrhunskimi rezultati in izjemnim značajem uspešno sledi vrednotam znamke Mercedes-Benz. Anže že dvanajsto leto v najmočnejši severnoameriški hokejski ligi na svetu, NHL, dokazuje, da je najboljši slovenski hokejist vseh časov, kar pričajo številne nagrade in priznanja. S svojo ekipo LA Kings je tako že dvakrat osvojil prestižni Stanleyjev pokal, doletela pa ga je še posebna čast, ko je dve leti nazaj postal že štirinajsti kapetan v zgodovini moštva.

 

Samosvoj, tako kot zna biti le ona

Katarina Čas, filmska in gledališka igralka, je tretja ambasadorka in prva ženska v vrsti moških predstavnikov, ki s svojim predanim delom, prepoznavnostjo in izjemnim značajem uspešno sledi vrednotam znamke Mercedes-Benz. Sodelovala je v odmevnih filmskih projektih pri nas, opazili pa so jo tudi v tujini. Med drugim je zaigrala ob tako velikih imenih filmskega sveta, kot so Leonardo DiCaprio v filmu Volk z Wall Streeta, Al Pacino v filmu Danny Collins in Margot Robbie v Terminalu … »Ta je razred zase,« verjame Katarina Čas, »zveni klišejsko in marketinško, ampak je res. V čast mi je, da sem prva slovenska ženska ambasadorka novega razreda A, športno-elegantnega avtomobila, ki je odličen za vožnjo po mestu. Je obvladljiv, a hkrati živahen,« poudarja Katarina Čas. »Glavna nova značilnost novega A-ja je MBUX (Mercedes-Benz User Experience), s katero se avto z umetno inteligenco prilagodi potrebam in željam voznika. Z ukazom »Hey Mercedes« se lahko z avtom pogovarjaš in mu daš navodila, da naj na primer spremeni temperaturo ali vklopi oziroma ugasne radio, te pelje domov …,« še navdušeno doda.